donderdag 7 januari 2010

Email van de NS. En klacht terug

Email verzonden via het kla(n/ch)ten-formulier van de NS, naar aanleiding van een email met een link naar deze melding:

--------------------------------------------

Vanochtend kreeg ik een email van de NS. Hierin stond dat er beperkt treinen reden. En dat jullie een zogenoemd zoutkaartje hebben.

1) Ik heb aangegeven dat ik geen prijs stel op mail van de NS. Desondanks blijkt dat niet te werken. Bij deze wil ik de NS verzoeken mijn email-adres te verwijderen uit alle databases, behalve daar waar die nodig is voor het functioneren van Mijn NS-account, en zonodig voor de OV-chipkaart. In ieder geval wens ik hoe dan ook geen reclame van de NS meer te ontvangen.

2) Betreffende de bijgevoegde reclame in de "spam"-email. Juist vaste reizigers van de NS staan in jullie klanten-bestand, en die hebben dus helemaal niets aan jullie reclame-actie. Ik heb al 40% korting. Daarom zou ik willen verzoeken dat jullie ook een compensatie-actie bedenken waar houders van abonnementen of voordeeluren-kaart ook nut van hebben.

3) Voor gebruikers van een ov-chipkaart zonder voordeeluren- of jaarkaart: hoe moeten die eigenlijk dat zoutkaartje gebruiken met hun OV-chipkaart?

3 opmerkingen:

  1. 19 januari:
    Mail gestuurd dat ik nog niets gehoord heb. Verzocht zo spoedig mogelijk alsnog te antwoorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al iets gehoord over de compensatie voor houders van abonnementen of voordeeluren-kaart?

    reactie graag op ruth_hond@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee nog niets. Ik zal er binnenkort even achteraan gaan.

    BeantwoordenVerwijderen