vrijdag 1 januari 2010

Een nieuw decennium

Mijn goede voornemen voor dit jaar vindt hier zijn uiting. Al een tijdje stuur ik regelmatig mailtjes naar een aantal mensen die net zoals ik geïnteresseerd zijn in politiek. Vooral privacy-ontwikkelingen, het gedoe rond de OV-chipkaart en verhouding tussen burger en overheid zijn daarbij de meest voorkomende onderwerpen.

"Start een blog," zeggen ze dan. Goed idee, prima om in dit nieuwe decennium mee te starten. Bij deze dus. Op dit blog zal ik mijn ervaringen rond het gebruik van de OV-chipkaart bijhouden. Tevens ook de pogingen die ik doe om meer duidelijkheid te verkrijgen hierover van de vervoersbedrijven. Ik zal regelmatig links plaatsen naar interessante artikelen over o.a. privacy, en zo af en toe zal ik een eigen stukje schrijven over de verhouding tussen burger en overheid of de politiek, want ik volg redelijk de debatten in Den Haag.

Allemaal de beste wensen voor 2010 en dit nieuw decennium. Laten we hopen dat alle slechte ontwikkelingen van de afgelopen 10 jaar een ommekeer zullen vinden in de komende tijd.

1 opmerking: